تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




درگذشت واندرهوف رئیس پیشین دانشگاه دیویس

.Chancellor Larry Vanderhoef photographed for the cover of UC Davis Magazine.لاری واندرهوف، رئیس پیشین دانشگاه دیویس که نزدیک به ربع قرن  در مقام هیات مدیره یا ریاست این دانشگاه فعالیت می‌کرد و در دوره مدیریت او دانشگاه دیویس ارج و قرب بسیاری یافت و در همه زمینه‌ها رشدو توسعه پیدا کرد بر اثر سکته مغزی در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

به گزارش Senses Cultural  از سایت دانشگاه دیویس آقای واندرهوف از جمله مدیرانی بود که دانشگاه دیویس در دوره مدیریت او چه در زمینه‌های علمی و چه در زمینه رشد فیزیکی و ساخت وساز دانشکده‌های متعدد بسیار توسعه یافت.

در دوره مدیریت او بود که مجموعه آلامنی به دیویس اضافه شد که خانم و آقای آلامنی این مجموعه را به دیویس هدیه کردند و هر ساله مراسمی هم برای آن برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکاسی زنان خاورمیانه نیز سال گذشته در همین تالار آلامنی دانشگاه دیویس انجام شده بود.

 بازدید ۵ هزار تن از نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه در تالار آلامنی دانشگاه دیویس

همچنانکه برخی از اجراهای موسیقی ونیز فعالیت‌های مرتبط با مطالعات ایران و خاورمیانه نیز در دانشگاه دیویس و در دوره مدیریت آقای واندرهوف بر این دانشگاه صورت اجرایی به خود گرفت.

ایرانیان مقیم منطقه کالیفرنیای شمالی و به خصوص منطقه دیویس و وود لند و  ساکرامنتو قطعا خاطراتی از این مرد علمی و فعال و دانشگاهی در یادها دارند.

بنیاد  Senses Cultural  درگذشت این مدیر با سابقه و علمی را به جامعه دانشگاهی دیویس تسلیت می‌گوید.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
كليد‌واژه‌ها: دانشگاه دیویس | لاری واندرهوف
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: