تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




حمایت آتش‌نشانان کالیفرنیا از آتش نشان ایرانی

هنگامی که ایده برای صلح و دوستی و آرامش تمامی انسان‌ها باشد ، حتی در آنسوی دنیا هم می‌توان آدمیانی پیدا کردکه با تو احساس همدردی کنند. حتی اگر در اوج کار و گرفتاری شان باشد.

آتش‌نشانان کالیفرنیا آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به رغم شلوغی فراوان این روزهایشان بابت اتش‌سوزی‌های مستمر جنگل‌ها و پارک‌های آمریکا در کالیفرنیا اما یادشان نرفته و از خاطر نبرده اند که باید به فکر هدفی که امید عباسی،‌آتش نشان ایرانی بر سر آن جان خود را نهاد باشند.

لذا این آتش‌نشانان آمریکایی در حرکتی نمادین و با در دست داشتن پوستر نمایشگاه تصویرسازی امید و تصویر «امید عباسی» حمایت خود را از برپایی این نمایشگاه اعلام کردند.

پیش از این نیز با رایزنی‌های به عمل آمده از سوی گروه تصویرگران هنر موگه با آتش‌نشانان جهان، گروهی از آتش‌نشانان در نروژ، استرالیا، سوئد و چک در این حرکت نمادین شرکت کرده و حمایت خود را از برپایی این نمایشگاه و فداکاری آتش‌نشان ایرانی (امید عباسی) اعلام کردند.

نمایشگاه تصویر سازی امید با یادمان امید عباسی، آتتش‌نشان فداکاری که سال گذشته در حین ماموریت جان خود را فدا کرد، توسط گروه تصویرگران هنر موگه و مدرسه هنرهای ایده در گالری ایده برگزار خواهد شد.

آفرینش قهرمان‌های واقعی ارزش آفرین و کارآمد در زندگی کودکان،تجلیل و تشویق جامعه برای حمایت از این قهرمانان، تلاش برای حفظ حیات ارزش‌های انسانی در زندگی مدرن امروزی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

همچنین همزمان با برپایی این نمایشگاه گروه تصویرسازان هنر موگه و مدرسه هنرهای ایده، همراه با جمعی از تصویرگران کودک و نوجوان، از خانواده این آتش‌نشان فداکار تجلیل خواهند کرد

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: