تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




جایزه بهترین اجرا برای کنسرت ایرانی در ونکوور

jamal-kordestani1-کنسرت «جمال کردستانی» در فستیوال «colors of music» شهر ونکوور کانادا به عنوان بهترین اجرا از سوی هیئت داوران و تماشاچیان این جشنواره انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این فستیوال با عنوان «colors of music»، در تاریخ ۱۵ May مصادف با ۲۵ اردیبهشت ماه، در سالن Michael J Fox Theatre شهر ونکوور کانادا برپا گردید که در این جشنواره ۵۰ خواننده و موزیسین با ۱۸ زبان مختلف از سراسر دنیا شامل زبان های ایتالیایی، المانی، روسی، اسپانیولی، اکرائینی، اسلواکی، رومانی، برزیلی، سوئدی، کردی، انگلیسی، چینی، ماندرینی، موزامبیکی، کنیایی، هندی، ژاپنی و بومی های کانادا شرکت کرده بودند و هر خواننده و گروه در حضور هیئت داوران و تماشاچیان به اجرای برنامه پرداختند. در پایان این مسابقه هیئت داوران اجرای موسیقی کردی توسط «جمال کردستانی» به همراهی نوازنده ها، البرز رحمانی (تار)، سینا اتحاد (کمانچه )، صدف امینی (سنتور) و هامین هنری (تنبک) را به عنوان بهترین اجرا انتخاب و جایزه اول جشنواره را به آنها اعطا کردند.

شایان ذکر است که اجرای بخش کردی با استقبال پر شور حاضران در سالن مواجه گردید به شکلی که تمامی حضار و هیئت داوران در پایان اجرا به نشانه احترام یکپارچه بپا خواستند.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
كليد‌واژه‌ها: جمال کردستانی | فستیوال رنگ ها و موسیقی | موسیقی ایرانی در کانادا
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: