تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




حج جانت جکسون و شایعه اسلام آوردنش

در میان تمامی خبرهای ناگواری که از حوادث حج به گوش می‌رسد شنیدن  شایعه مسلمان شدن یکی از خوانندگان مطرح زن آمریکا می تواند آب لطفی باشد بر  این همه کشت و کشتار و خبرهای وحشتناک .

به گزارش Senses Cultural  مطبوعات هالیوود و بریتانیا از مسلمان شدن جانت جکسون خواننده آمریکایی و خواهر مایکل جکسون سلطان موزیک پاپ جهان خبر داده‌اند.

جانت جکسون که در سال ۲۰۱۲ با وسام المانع میلیاردر مسلمان قطری ازدواج کرده اعلام نمود سال آینده به زیارت حج میرود. بر اساس همین گزارش‌ها ظاهرا جانت جاکسون ۴۹ ساله، مسلمان شدنش را جدی گرفته و در در روش خوانندگی، رقص و لباس پوشیدنش به روی صحنه و در مراسم هم تغییر ایجاد کرده و کنسرت‌ها و پارتی‌ها خود رو با عبارت انشاء الله به پایان می‌رساند.

روزنامه دیلی استار نیز در خبری نوشت؛ شماری از شرکت کنندگان در یکی از برنامه‌های اخیر جانت جاکسون ملاحظه کردند که لباسی پوشیده‌تر از همیشه به تن دارد.

خواهر «مایکل جکسون» مسلمان شد؟

یک منبع به روزنامه بریتانیایی The Sun گفته است که جانت جاکسون، مسلمان شدنش را به اطلاع خانواده‌اش رسانده و آن‌ها نیز به این تصمیم او احترام گذاشتند.

همین منبع افزود که جکسون مدت زمان زیادی را به مطالعه دین گذراند و دیگر در آهنگ‌هایی که می‌خواند، از واژه‌های دارای اشاره‌های جنسی استفاده نمی‌کند.

خواهر «مایکل جکسون» مسلمان شد؟

پیشتر لباس و پوشش جانت جاکسون در ایالات متحده آمریکا جنجال برانگیز شد. یکی از مشهورترین این اجراها در سال ۲۰۰۴ در فاصله دو نیمه مسابقات Super Bowl آمریکا بود که به طور سنتی حدود ۹۰ میلیون آمریکایی آن را از تلویزیون به صورت زنده مشاهده می‌کنند.

شایعه مسلمان شدن جانت جکسون مدتهاست مطرح شده است که با اعلام حج رفتن وی این شایعه قوت پیدا کرده است و سبب پرداختن مجدد رسانه ها به این مسأله شده است.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
كليد‌واژه‌ها: جانت جکسون | مسلمان شدن زنان
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: