تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری روز مسلمانان در ساکرامنتو از سوی بنیاد کر

CARE SACRAMENT01چهارمین گردهمایی سالانه مسلمانان منطقه ساکرامنتو  اواخر ماه آوریل و از سوی بنیاد کر(CAIR) در مقابل ساختمان اداری یا کاپیتال شهر ساکرامنتوی کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی به نقل از سایت بنیاد کر، روز 27 ماه آوریل به دعوت این بنیاد، که از جمله بنیادهای شناخته شده در زمینه اسلام و مسلمانان در آمریکاست،مراسمی در شهر ساکرامنتو برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت 9 صبح شروع و تا  4 عصر ادامه خواهد داشت و در آن برنامه‌های مختلفی شامل سخنرانی و بحث و گفت و گو درباره برخی مسائل مبتلابه مسلمانان در آمریکا مورد واکاوی و بحث قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد با توجه به حوادثی که در چند ماه اخیر درباره مسلمانان در جهان رخ داده است و نیز حادثه پاریس و حمله داعش به عراق و مشکلاتی که گریبانگیر یمن شده است و نیز مباحث مربوط به انرژی هسته‌ای ایران، این گردهمایی بتواند در انتقال برخی دیدگاه‌های مثبت و صلح‌آمیز مسلمانان مقیم آمریکا و بنیادهایی که در این زمینه کار و فعالیت می‌کنند موثر باشد.

تلاش‌های برخی انجمن‌ها و نهادهای اسلامی سبب شد تا اعیاد قربان و فطر در برخی از ایالت‌های آمریکا برای مسلمانان تعطیل شود.
اعیاد قربان و فطر در نیویورک تعطیل است
همچنانکه در چند سال اخیر برخی نهادها در دفاع از کار زنان محجبه در شرکت‌های آمریکایی نیز دست به کار شده‌اند و به شدت و حدت پی‌گیر دفاع از آزادی‌های فردی و حقوق زنان  مسلمان هستند.
چالش حجاب در فروشگاه‌های آمریکا
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  و ثبت و نام و حضور در این مراسم می‌توانند به سایت بنیاد کر مراجعه کنند.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
كليد‌واژه‌ها: بنیاد کر در ساکرامنتو | روز مسلمانان 27 آوریل
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: