تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




انتشار نخستین شماره گاهنامه مطالعات جهانی‌شدن

Globalization Studiesنخستین شماره از گاهنامه مطالعات جهانی‌شدن(Globalization Studies ) به زبان انگلیسی و به صاحب امتيازی مركز ملي مطالعات جهاني‌شدن و مدير مسئولی دكتر محمدرضا دهشيري و سردبیری امير رضائي‌پناه منتشر شده است.
شورای سردبیری این گاهنامه را: دكتر عليرضا معيري، دكتر محمد رضا دهشيري، ناصر اسدي، امير رضائي‌پناه، محمود نادري، عبد الحسين هوشمند و احمد دانيالي بر عهده دارند.

این نشریه انگلیسی‌زبان به همت معاونت آموزشی و پژوهشی «مرکز ملی مطالعات جهانی‌شدن» (وابسته به نهاد ریاست جمهوری) و با هدف انتشار نگاه ایرانی به پدیده جهانی‌شدن در سطحی بین‌المللی طراحی شده است. در این رهیافت، جهانی‌‌شدن در معنای موسع و گسترده‌دامن خود و دربردارنده حوزه‌های سیاسی، روابط منطقه‌ای و بین‌المللی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای، جامعه‌شناسی سیاسی، زبان‌شناختی و هویتی، مردم‌شناسانه، امنیتی و رهبردی، ژئوپلتیک و جغرافیای سیاسی، مطالعات توسعه و… تعریف شده و مطالب و گفت وگوها بر همان اساس در نشریه منتشر می‌شود.

از جمله مطالب خواندنی این شماره گفت وگویی با دکتر محمود سریع‌القلم ، چهره شناخته شده حوزه روابط بین‌الملل است که در نخستین شماره گاهنامه آمده است.

علاقه‌مندان برای دریافت فایل پی دی‌اف(PDF) این نشریه می‌توانند به این نشانی + مراجعه و آن را دانلود کنند.

تاريخ: ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
كليد‌واژه‌ها: جهانی‌شدن
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

Swetlana
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469603158
The accident of finding this post has brhtngeied my day
Jmen
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469722717
It's good to get a fresh way of loiokng at it.