تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




اعلام سیاست‌های اوباما برای حمایت از انرژی پاک

President Obama Speaks At Clean Energy Summit In Las Vegasباراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، بعد از گذراندن تعطیلات سالانه سرزنده و شاداب به لاس وگاس آمریکا رفت تا  تلاش‌های جدید دولت خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های پاک اعلام کند.

به گزارش سایت احساسات فرهنگی آقای اوباما روز دوشنبه ۲۴ اوت در کنفرانس انرژی‌های پاک در لاس وگاس اقدامات اجرائی جدید و تلاش‌های تازه دولت خود در زمینه سرمایه‌گذاری صاحبان خانه و دارندگان کسب و کار درحوزه انرژی پاک و سبز، اعلام کرد.

او گفت که این سرمایه گذاری‌ها در گذشته غیرقابل تصور و از نظر اقتصادی ناممکن به نظر می‌رسید.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: “این یک مساله جمهوریخواه علیه دموکرات نیست و نباید باشد. مساله‌ای باید باشد که همه را در کنار هم قرار دهد. اگر ترقی‌خواه هستید باید از آن حمایت کنید، اگر آزادی‌خواه هستید باید از آن حمایت کنید، اگر دنبال صرفه‌جوئی در پول هستید باید از آن حمایت کنید و سرانجام اگر نگران فرزندان و نوه و نتیجه‌هایتان هستید باز هم باید از این موضوع حمایت کنید.”

او در این کنفرانس تاکید کرد که حتی بخش‌هائی از مصرف کنندگان و تولید کنندگان سوخت‌های سنگواره ای(فسیلی) به انرژی پاک که ارزان‌تر، و کارآمدتر است روی آورده‌اند.

منبع: وی او ای

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
كليد‌واژه‌ها: انرژی سبز در آمریکا | باراک اوباما۲۰۱۵
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: