تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




اتاق کار آینده اوباما فرش ایرانی دارد؟

SensesCultural: تصاویری که از اتاق کار آینده اوباما روی سایت نشریه دیلی میل منتشر شده فرشی را نشان می‌دهد که شبیه برخی فرش‌های ایرانی است اگر چه باید صاحب این منزلی که آن را به خانواده اوباما اجاره داده‌آند بگویند که آیا این فرش ایرانی است یا نه؟

 

همه‌گاه برای تمامی مردمان دنیا این کنجکاوی وجود دارد که روسای جمهور کشورهای بزرگ، به خصوص آمریکا، بعد از دوران ریاست جمهوری چگونه زندگی می‌کنند و از چه امکاناتی برخوردار می‌شوند.

اکنون که چندماهی تا پایان ریاست جمهوری باراک اوباما باقی مانده است، همین کنجکاوی برای او و همسر و فرزندانش ایجاد شده است. البته خبری در ماه گذشته منتشر شد که دختر بزرگ آقای اوباما در یکی از دانشگاه‌های معتبر آمریکایی پذیرفته شده است و قرار است در آنجا ادامه تحصیل بدهد، اما این هفته نشریه دیلی میل در گزارشی منزل مسکونی آینده آقای اوباما و همسر و دیگر دخترشان را لو داده است.

منزلی که روزنامه نیویورک تایمز ارزش آن را ۶ میلیون دلار تخمین زده است و  اجاره ماهانه آن نیز ۲۲ هزار دلار است.

علت انتخاب این منزل هم برای این است که آقای اوباما و همسرش تصمیم گرفته‌اند تا پایان تحصیل دوران دبیرستان دختر دومشان ساشا در این منطقه باقی بمانند و بعد از آن قصد جایی دیگر خواهند کرد. ساشا سال ۲۰۱۸ دوران دبیرستان خود را به پایان خواهد رساند.

این منزل ۶ میلیون دلاری در همسایگی واشنگتن دی سی در کالوراهاما که بیش از ۹ اتاق خواب دارد و دو طبقه است و کلی امکانات دیگر برای این سیاستمدار کارکشته که در میان آمریکاییان نیز محبوبیت فروانی دارد.

 

برای دیدن فیلمی چند دقیقه‌ای از خانه آینده آقای اوباما و نیز عکس‌های دیگر روی این لینک کلیک کنید.

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
كليد‌واژه‌ها: باراک اوباما ۲۰۱۶
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: