تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




آگهی تمام صفحه ایرانیان هوادار توافق هسته‌ای مقیم آمریکا در نیویورک تایمز

بنای اصلی سایت احساسات فرهنگی ورود به حوزه‌های سیاست نیست، اما هر زمانی و درباره هر کشوری که این حس ایجاد شود برخی جنگ افروزان به دنبال تهیه آتش هیزم برای جنگی دیگر هستند، طبیعی است که هر انسانی که علاقه‌مند به صلح و دوستی است باید موضع خود را در این گونه مواقع روشن سازد، به خصوص که ابرهای تیره جنگ کشور خود او را تهدید کند. این علاقه‌مندی فارغ ازهر گرایش و عقیده‌ای وقتی نام ایران به میان می‌آید خود را برکشانده و به صحنه می اید.

روز گذشته در روزنامه نیویورک تایمز آگهی تمام صفحه‌ای منتشر شد که نشان می داد ایرانیان معروفی که در آمریکا زندگی می کنند به رغم اختلاف نظرهایی که در حوزه های سیاسی و فرهنگی با دولت ایران دارند بر سر یک مسئله اتفاق نظر دارند و آن خوب و مثبت بودن توافق هسته‌ای اخیر است. این توافق گره‌های بسیاری از کار کشور خواهد گشود و همین اسباب خرسندی بسیاری از ایرانیان در سراسر جهان شده است.

تصویر فوق امضای برخی از افرادی را نشان می دهدکه آگهی آنها در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد.

ما نیز همچنانکه در گذشته در یک یادداشتی آوردیم موافق این توافقیم ومعتقدیم دولت اوباما بهترین تصمیم را برای حفظ منافع آمریکا  و صلح و و گام زدن در وادی صلح ودوستی برداشته است.

البته سایتی که ایرانیان می‌توانند به آن مراجعه کرده و امضای خود برای موافقت با توافق هسته‌ای گروه پنج به علاوه یک با ایران بنهند نیز طراحی و در فضای مجازی قرار گرفته است که علاقه‌مندان و هواداران صلح ودوستی بین ملت‌ها می‌توانند به اینجا مراجعه کنند و اطلاعات بیشتری در این زمینه بگیرند.

تاريخ: ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
كليد‌واژه‌ها: ایرانیان مقیم آمریکا | توافق هسته‌ای | هواداران صلح
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: